Serwisy Grupy RMF w portfolio Atmediów

Biuro reklamy mediów tematycznych Atmedia od lipca br. zajmuje się sprzedażą reklam w serwisach internetowych Grupy RMF.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Serwisy Grupy RMF w portfolio Atmediów

W ramach podpisanej umowy, sprzedaż reklamy display w witrynach Grupy RMF w całości została powierzona Atmedia Interactive. Z kolei za sprzedaż zasobów wideo na tych stronach oprócz Atmediów odpowiada także biuro reklamy portalu Interia.pl, który należy, podobnie jak RMF, do Grupy Bauer.- Nawiązanie współpracy z partnerem takim, jak Atmedia, to szansa jakościowej komercjalizacji naszych serwisów internetowych - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.Grupa RMF posiada pięć witryn internetowych - to serwisy stacji RMF FM (rmf.fm), RMF Maxxx (rmfmaxxx.pl) i RMF Classic (rmfclassic.pl), a także strona z newsami rmf24.pl oraz rmfon.pl - serwis umożliwiający słuchanie 109 stacji radiowych w internecie.Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. serwisy Grupy RMF miały 2,3 mln użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów