W zeszłym miesiącu strony portali internetowych Grupy Eurozet (m.in. Radiozet.pl, Chillizet.pl, Zetgold.pl, Antyradio.pl, Planeta.fm) odwiedziło 4,33 mln realnych użytkowników. Wykonali oni 27,2 mln odsłon, czyli o prawie milion więcej niż w czerwcu br. - wynika z badania Gemius/PBI. Wynik jest lepszy od pozostałych grup radiowych.
- To efekt konsekwentnie realizowanej strategii budowania i rozwoju treści, będących uzupełnieniem oferty programowej i reklamowej Grupy Eurozet. Cieszę się, że udaje nam się to wszystko osiągać w zamierzonym czasie i na tak nasyconym już rynku - mówi Tomasz Sofuł, szef działu on-line Eurozet.

Najlepszy wynik miał portal Radiozet.pl, który odwiedziło 3,2 mln realnych użytkowników (o 200 tys. więcej niż w czerwcu), którzy wygenerowali 18 mln odsłon.











