Od piątku, 16 sierpnia, we wszystkich serwisach NaszeMiasto.pl, zostanie uruchomiona specjalna sekcja optymistyczna, redakcje będą promować pozytywne myślenie i optymizm. W ramach projektu redakcje tworzą quizy czy artykuły, które przybliżą czytelnikom dobre miejsca, historie i postaci czy kody rabatowe na wybrane usługi i produkty.
21 sierpnia, w Światowy Dzień Optymisty, ukaże się specjalne wydanie serwisu NaszeMiasto.pl, „prezentując tego dnia świat przez różowe okulary” - podano w komunikacie.
– Odkryjemy nietuzinkowe miejsca i porozmawiamy z ludźmi pełnymi pozytywnej energii, a także zaprosimy naszych czytelników na ciekawe wydarzenia organizowane w ich okolicy. Ponadto, uruchomimy atrakcyjne akcje rabatowe i wspólnie z naszymi Użytkownikami wyzwolimy masę pozytywnej energii – mówi Marek Majewski, szef redakcji konsumenckiej Nasze Miasto.












