We wrześniu br. Gmaila, działającego pod adresem mail.google.com, odwiedziło 8,46 mln realnych użytkowników, czyli dokładnie 30 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali w serwisie 212,57 mln odsłon - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Po 2-4 mln odwiedzających mniej miały serwisy mailowe WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) i Onetu (Ringier Axel Springer Polska), przy czym oba zanotowały kilkakrotnie więcej odsłon. W pierwszym serwisie 6,64 mln internautów wygenerowało 708,22 mln odsłon (średnio 106,7 na jednego), a drugi miał 4,38 mln użytkowników i 509,13 mln odsłon (przeciętnie 116,2).
Natomiast Poczta.o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 2,9 mln odwiedzających i 258,42 mln odsłon (średnio 89,2 na użytkownika), a serwis mailowy Interii przy 2,82 mln odwiedzających miał 76,63 mln odsłon (27,1 na użytkownika).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-wrzesien-2019-interii-tvn-i-tvp-w-gore-onet-i-wp-pl-przed-allegro-gemius-pbi,7170828919781505a ##
Na Poczta.gazeta.pl 301,5 tys. internautów wykonało 17 mln odsłon (przeciętnie po 56,4 na każdego), a w serwisie pocztowym Praca.pl 44,9 tys. odwiedzających wygenerowało 255,6 tys. odsłon.
Z miesiąca na miesiąc prawie wszystkie serwisy osiągnęły spore wzrosty odwiedzalności. Gmail zyskał 424,5 tys. użytkowników i 9,98 mln odsłon (to odpowiednio 5,3 i 4,9 proc. w górę), Poczta.wp.pl - 323,6 tys. odwiedzających i 59,73 mln odsłon (5,1 i 9,2 proc.), a Poczta.onet.pl - 332,6 tys. użytkowników i 38,95 mln odsłon (8,2 i 8,3 proc.).

Witryna mailowa o2.pl zanotowała wzrost o 189 tys. odwiedzających (7 proc.) i 11,05 mln odsłon (4,5 proc.), a serwisy mailowy Interii - o 319,5 tys. użytkowników (12,7 proc.) i 5 mln odsłon (7 proc.).
Natomiast Poczta.gazeta.pl przy spadku liczby odwiedzających o 2,5 tys. (0,8 proc.) zyskała 1,83 mln odsłon (12,1 proc.).











