Serwisy z humorem dalej tracą popularność. Najbardziej w dół Joemonster i Kwejk (TOP10)

Witryny z memami i innymi zabawnymi treściami są coraz mniej popularne. Na czele są niezmiennie Demotywatory.pl, Joemonster.org i Kwejk.pl, a w czołowej dziesiątce tylko Mistrzowie.org osiągnęli wzrost odwiedzalności. Najwięcej straciły Kwejk i Joemonster.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwisy z humorem dalej tracą popularność. Najbardziej w dół Joemonster i Kwejk (TOP10)

Według badania Gemius/PBI w lutym br. Demotywatory.pl odwiedziło 1,99 mln realnych użytkowników (ca dało 6,95 proc. zasięgu), wykonując tam 109,14 mln odsłon. Z kolei Joemonster.org (tak samo jak Demotywatory.pl należący do spółki MSI Mariusza Składanowskiego) zanotował 1,51 mln użytkowników i 53,93 mln odsłon, a Kwejk.pl - 1,14 mln użytkowników i 51,37 mln odsłon.

Jbzdy.pl (należący do Grupy Kwejk.pl) przy 675 tys. odwiedzających miał 119,55 mln odsłon. Natomiast Aszdziennik.pl (Grupa naTemat.pl) zanotował 638 tys. użytkowników i 1,86 mln odsłon, a Jeja.pl - 897,7 tys. użytkowników i 8,6 mln odsłon.

Wiocha.pl miała 614 tys. odwiedzających i 51,63 mln odsłon, Sadistic.pl - 551,9 tys. użytkowników i 11,74 mln odsłon, Mistrzowie.org (należący do firmy MSI) - 520,1 tys. użytkowników i 44,58 mln odsłon, a Fishki.pl (Grupa Interia.pl) - 343,5 tys. użytkowników i 25,07 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-internetowe-w-polsce-w-lutym-2019-roku-facebook-przed-wirtualna-polska-top20,7171107059558017a ##

Większość serwisów z rankingu jest oparta na śmiesznych grafikach i treściach wideo, które mogą dodawać internauci. Zupełnie inny profil ma Aszdziennik.pl - tam ukazują się satyryczne teksty dziennikarzy.

grafika

W skali roku prawie wszystkie witryny zanotowały duże spadki odwiedzalności. Joemonster.org stracił 2,36 pkt proc. zasięgu i 50,58 mln odsłon (to odpowiednio 30,8 i 48,4 proc. w dół), Kwejk.pl - 1,65 pkt proc. zasięgu i 61,05 mln odsłon (29,3 i 54,3 proc.), a Jeja.pl - 1,11 pkt proc. zasięgu i 3,76 mln odsłon (26,1 i 30,4 proc.).

Demotywatory.pl przy spadku zasięgu o 1,99 pkt proc. (22,3 proc.) zyskała 22,23 mln odsłon (25,6 proc.), Jbzdy.pl zanotował spadek  zasięgu o 0,86 pkt proc. (26,7 proc.) i wzrost o 23,7 mln odsłon (24,7 proc.), a Sadistic.pl - spadek o 1,12 pkt proc. zasięgu (36,7 proc.) i wzrost liczby odsłon o 2,65 mln odsłon (29,1 proc.).

Jedynym serwisem ze wzrostem zasięgu są Mistrzowie.org - zyskali 0,03 pkt proc. (1,7 proc.), jednocześnie notując wzrost liczby odsłon o 21,39 mln (92,2 proc.).

Zsumowane zasięgi dziesięciu serwisów wyniósł w lutym br. 31,05 proc., wobec 42,12 proc. rok wcześniej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wplywy-wydawcow-demotywatorow-i-kwejka-zmalaly-o-ponad-15-proc,7171410073102465a ##

Czołowe serwisy z treściami humorystycznymi szczyt popularności przeżyły na początku bieżącej dekady. W latach 2011-2012 Demotywatory i Kwejk odwiedzało miesięcznie po 4-5 mln internautów, czyli 20-25 proc. wszystkich użytkowników sieci w Polsce. Do 2015 roku liczba użytkowników tych witryn zmalała do ok. 2-2,5 mln, a liczba odsłon miesięcznie wykonywanych na każdej z tych stron - z ponad 300 mln do ok. 100-150 mln.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą