SF1 zmienia nazwę na Nairobia

Agencja marketingu zintegrowanego SF1 zmieniła swoją nazwę na Nairobia. Rebranding ma odzwieciedlać modyfikację jej oferty i pozucjonowania.

km
km
Udostępnij artykuł:

- Zmiana nazwy jest zamknięciem procesu transformacji, jaką agencja przechodziła przez ostatnie 3 lata - uzasadnia Jacek Gliniak, general manager firmy. - Z podmiotu specjalizującego się głównie we wsparciu sprzedaży, staliśmy się agencją świadczącą pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Regularnie tworzymy kampanie zintegrowane, spoty telewizyjne, reklamy internetowe, POS marketing, promocje sprzedaży oraz programy motywacyjne i lojalnościowe - opisuje.

Wraz ze zmianą nazwy w odpowiednio zmodyfikowano identyfikację wizualną agencji.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"