„#shareyoursexy” we wspólnej kampanii Zalando i Calvin Klein (wideo)

Internetowy sklep odzieżowy Zalando we współpracy z producentem bielizny Calvin Klein Underwear rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „#shareyoursexy”. Jej twarzą jest modelka Joan Smalls.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„#shareyoursexy” we wspólnej kampanii Zalando i Calvin Klein (wideo)

Działania są kontynuacją kampanii „#shareyourstyle” i mają zachęcić Europejczyków do podzielenia się z innymi własnym wyobrażeniem na temat bycia sexy. Podstawą tej kampanii jest indywidualne poczucie sexy oraz zachęcenie europejskich odbiorców do dzielenia się swoimi wyobrażeniami na temat tego, co oznacza bycie sexy. Dodatkowym aspektem jest próba odejścia od typowego rozumienia pojęcia „sexy” na rzecz pewności siebie oraz świadomości, że bycie seksownym wypływa z wnętrza.

W spotach modelka Joan Smalls nawiązuje do symboli różnych krajów europejskich: szwajcarskich zegarków, holenderskich rowerów, itp. Spoty reklamowe wspierane są dodatkowo materiałem zza kulis, w którym Joan Smalls i partnerujący jej Tobias Sorensen, opowiadają o tym, co sami uznają za sexy.

- #shareyoursexy to nasza kolejna kampania tworzona w kooperacji z międzynarodową marką. Wcześniej prezentowaliśmy „Topshop @ Zalando #WhereverYouAre” jak i limitowaną kolekcję Karla Lagerfelda ‘Sport City’. Celem tego typu kolaboracji jest możliwość zaoferowania naszym klientom czegoś nowego i inspirującego, oczywiście, z charakterystycznym dla Zalando przekąsem -  tłumaczy Carsten Hendrich, VP brand marketing Zalando.

grafika

W ramach kampanii utworzono specjalny hub, gdzie odbiorcy mogą poznać zdanie innych i podzielić się tym, co dla nich samych oznacza bycie seksownym. W specjalnej serii lokalnych spotów w mediach społecznościowych, Joan Smalls zwraca się bezpośrednio do konsumentów z kilkuset miast. Hub z kolei daje im możliwość zaczerpnięcia inspiracji jak i pokazania, jak sami rozumieją bycie sexy.

Kampania #shareyoursexy ruszy 15 listopada br. w Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Norwegii, Polsce, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii oraz Włoszech. Na stronie share.zalando.pl klienci znajdą materiał dedykowany konceptowi dzielenia się. Kampania będzie miała zasięg globalny i będzie dostępna na wszystkich platformach, takich jak Zalando.pl, Facebook, Youtube, Instagram. Działania prowadzone są też w kinach i telewizji.

Reżyserem reklam telewizyjnych jest Daniel Jackson, za produkcję odpowiada No Wheelies, za postprodukcję - Modern Post i Slaugtherhouse.

W kampanii na Instagramie wykorzystano spoty, na potrzeby akcji na Facebooku w Polsce powstało 300 różnych reklam graficznych. Media do kampanii zaplanowały i kupiły dom mediowy PHD Media Direction (kina) oraz dział marketingu Zalando (pozostałe media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele