“Sharing the Passion” – olimpijska kampania Panasonic

Warszawa, 22 czerwca 2012 r. — firma Panasonic, sponsor klasy TOP* Igrzysk Olimpijskich, ogłosiła rozpoczęcie globalnych kampanii marketingowych pod hasłem „Sharing the Passsion” (Dzielimy się pasją), podkreślających wyjątkowość Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Działania skupiają się wokół otwarcia pawilonu „Panasonic Full HD 3D Theatre” oraz globalnych kampanii związanych z Igrzyskami Olimpijskimi.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Olimpijskie emocje na żywo w 3D

Panasonic zaprasza do wyjątkowego pawilonu „Panasonic Full HD 3D Theatre”, w którym zapewni odwiedzającym spektakularne przeżycia i możliwość pełnego zaangażowania się w zmagania sportowców dzięki transmisjom na żywo w 3D na wielkim ekranie. Pawilon będzie zlokalizowany w Parku Olimpijskim w londyńskim Stratford w trakcie trwania Igrzysk, czyli od 28 lipca do 12 sierpnia. Wewnątrz pomieszczenia o powierzchni około 400 metrów kwadratowych umieszczony zostanie zestaw kinowy Full HD 3D obejmujący 152-calowy i 103-calowy ekran plazmowy. Odwiedzający pawilon będą mogli podziwiać zawody dyscyplin takich jak gimnastyka, pływanie i pływanie synchroniczne transmitowanych na żywo przez OBS przy użyciu dostarczonego przez Panasonic sprzętu rejestrującego 3D. Pawilon powstał w efekcie współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl), Londyńskim Komitetem Organizacyjnym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich (LOCOG), a także z Olimpijskimi Służbami Nadawczymi (OBS).

Panasonic dzieli się olimpijską pasją z całym światem

Od czerwca Panasonic prowadzi także  globalną kampanię reklamową w telewizji i prasie. Gwiazdami kampanii są Louise Hazel, angielska siedmioboistka, oraz brazylijski piłkarz Neymar da Silva Santos Junior. Materiały wideo, takie jak reklamy telewizyjne i nagrania z planu zdjęciowego, można będzie oglądać w specjalnej witrynie YouTube. W Wielkiej Brytanii, gdzie będą odbywać się Igrzyska, Panasonic będzie także prowadzić kampanię reklamy zewnętrznej na lotniskach, w centrum miasta, na autobusach i taksówkach bezpośrednio przed rozpoczęciem Olimpiady.

Firma Panasonic uruchomiła także stronę „Panasonic/Worldwide Olympic Partner” w serwisie społecznościowym Facebook, na której informuje o działaniach, jakie podejmuje w charakterze sponsora TOP. Za pośrednictwem tej strony firma kontaktuje się z użytkownikami z całego świata i dzieli się z nimi pasją do Igrzysk Olimpijskich.

Panasonic prowadzi również szereg działań marketingowych skoncentrowanych wokół Igrzysk Olimpijskich na lokalnych rynkach. W Polsce trwa Promocja Olimpijska Panasonic. Uczestnicy promocji mają szansę wygrać wyjazd na Igrzyska do Londynu oraz wyposażenie mieszkania w sprzęt Panasonic. Do zdobycia jest także mnóstwo darmowych koszulek z olimpijskim motywem.

Panasonic/Worldwide Olympic Partner” na Facebooku: https://www.facebook.com/PanasonicWorldwideOlympicPartner

Aplikacja „SHARE THE PASSION” na Facebooku: https://apps.facebook.com/sharethepassion/

Aplikacja „Włącz się do gry!” i Promocja Olimpijska Panasonic na Facebooku:

* „TOP” to akronim nazwy The Olympic Partner — najwyższej rangi sponsora Igrzysk Olimpijskich. Panasonic jest obecnie jedynym sponsorem TOP z Japonii. Firma Panasonic z dumą wspiera Ruch Olimpijski, promując pokój na świecie poprzez sport jako Oficjalny Ogólnoświatowy Partner Olimpijski (Official Worldwide Olympic Partner) w kategorii sprzętu audiowizualnego już od 25 lat, czyli od rozpoczęcia programu The Olympic Partner (TOP) na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Calgary w 1988. Pod hasłem „Sharing the Passion” będzie wspierać Igrzyska Olimpijskie przy użyciu swojego sprzętu i technologii. W roku 2007 firma Panasonic przedłużyła partnerską współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim do Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro 2016.

O Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem w produkcji elektroniki i innowacjach technologicznych w trzech obszarach: konsumenckim, biznesowym i przemysłowym. Firma z siedzibą w Osace, w zakończonym 31 marca 2012 roku finansowym, zanotowała sprzedaż netto w wysokości 7,85 bilionów jenów. Akcje firmy notowane są na giełdach w Tokio, Osace, Nagoyi oraz w Nowym Jorku (symbol NYSE: PC). Firma Panasonic w roku 2018 będzie świętowała 100 rocznicę powstania, wizja firmy zakłada, że do tego roku Panasonic będzie najbardziej ekologicznym producentem elektroniki na świecie. Więcej informacji o firmie i marce Panasonic oraz jej zaangażowaniu w zrównoważony rozwój biznesu znajduje się pod adresem http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/.

Panasonic Polska – znajdź nas online!

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online