Nowy program „8 wspaniałych” nadawany jest na antenie Jedynki w piątki o godz. 20.35, począwszy od 20 marca 2020 roku. Po trzech pierwszych tygodniach (do 4 kwietnia) średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,67 mln widzów. Przełożyło się to na 10,55 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek serii. Przyciągnął uwagę 2,01 mln osób.

TVP1 w paśmie emisji reality-show jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat nadający w tym czasie filmy fabularne, co przekłada się na 10,67 proc. udziału. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy; 8,95 proc.) i TVP2 (również filmy; 5,63 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 jest trzecia.
„8 wspaniałych” to liczący 10 odcinków autorski program Telewizji Polskiej, który nadawca realizuje we własnym zakresie. Występuje w nim wyłonionych w castingach ośmiu samotnych mężczyzn w wieku od 38 do 49 lat chcących zwiększyć swoją atrakcyjność u kobiet. Nowy projekt prowadzi Marta Manowska.












