Serial opowiada o młodym chłopaku-dresiarzu, który pewnego dnia niespodziewanie odkrywa, że wyrosły mu skrzydła. Mężczyzna postanawia wykorzystać ten fakt i zostać superbohaterem.
Jak nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, projekt jest rozwijany w fazie developmentu. To znaczy, że Showmax zlecił napisanie scenariuszy odcinków i toczą się teraz prace nad nimi. Odpowiada za to firma Telemark, producent m.in. seriali „Nielegalni”, „Bez tajemnic”, „Pakt”, „Instynkt” czy dokumentu „Uwikłani”.
Po przeanalizowaniu scenariuszy i oszacowaniu kosztów produkcyjnych Showmax zdecyduje, czy będzie produkować serial z gatunku superheroes. Byłby to pierwszy polski serial o superbohaterze, powstający w naszym kraju.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/showmax-w-polsce-spolka-z-19-2-mln-zl-wplywow-i-1-4-mln-zl-zysku,7171220639238273a ##

Warto dodać, że filmy i seriale o superbohaterach i herosach, oparte o komiksy oraz oryginalne pomysły scenarzystów, są bardzo popularne zarówno w kinach jak i w telewizji, a także w Neflixie. W wypuszczaniu produkcji z tego gatunku przodują studia Marvela.
Showmax jest koproducentem filmu „Kler” i od ponad roku współpracuje z reżyserem Wojciechem Smarzowskim. Jak już informowaliśmy, produkcja o kościele katolickim trafi na platformę w pierwszym półroczu 2019 roku, po zakończeniu dystrybucji kinowej. Z kolei w grudniu br. platforma udostępni nowy film Patryka Vegi pt. „Plagi Breslau”, w którym główne role grają Małgorzata Kożuchowska i Daria Widawska. Film powstał tylko dla Showmax.
Latem użytkownicy serwisu VOD mogli oglądać miniserial kryminalny „Rojst” z Dawidem Ogrodnikiem i Andrzejem Sewerynem, który napisał i wyreżyserował Jan Holoubek. Sześcioodcinkową opowieść wyprodukowali wspólnie Showmax i Studio Filmowe Kadr.

Korzystanie z Showmaxa kosztuje 19,90 zł miesięcznie, najpierw można testować platformę przez 14 dni za darmo. Przedstawiciele serwisu nie podają, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. platforma zanotowała 1,95 mln realnych użytkowników, 17,5 mln odsłon oraz 7 minut i 29 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.











