Sieć Vectra odświeżyła ofertę

Sieć kablowa Vectra wprowadziła nową, uproszczoną ofertę usług telewizyjnych, telefonicznych i internetowych. Towarzyszy jej zmiana wizerunku operatora i jego hasła na „Vectra. Prosty wybór”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Sieć Vectra odświeżyła ofertę

- Dziś świat telekomunikacji i mediów to wielość ofert, składanych z kilku usług w atrakcyjne pakiety. Tworząc nową ofertę oparliśmy się na szczegółowych badaniach potrzeb naszych klientów z różnych miast. Analizując je zauważyliśmy ich silną potrzebę uproszczenia procesu prezentowania usług i procesu wyboru przy zachowaniu różnorodności oferty i swobody podejmowania decyzji - wyjaśnia Michał Ciemiński, dyrektor marketingu i pełnomocnik zarządu ds. sprzedaży Vectry.

W ofercie telewizyjnej Vectry pojawi się nowy pakiet Super HD z 181 kanałami, w tym 47 w wersji HD, 27 sportowymi i 31 filmowymi. Wypełni on miejsce między pakietem Platynowym (154 kanałów) oraz VIP (z wszystkimi 202 kanałami operatora). Pozwoli on też w cenie abonamentu (99 zł) na dostęp do serwisów HBO GO i Filmbox Live.

Niebawem zwiększeniu ulegnie ogólna liczba kanałów HD oferowanych przez sieć do 56 (operator nie podaje jeszcze jakie stacje dołączy). O 20 do 50 wzrośnie również liczba programów telewizyjnych dostępnych na komputerach i urządzeniach mobilnych w usłudze TV Online.

W ramach oferty internetowej promowane będą trzy pakiety: 50 Mb/s (w miesięcznej cenie przy umowie na 24 miesiące za 50 zł), 100 Mb/s (70 zł) i 150 Mb/s (80 zł). Jednocześnie w każdym z tych pakietów zwiększony zostanie upload (odpowiednio do 5 Mb/s, 10 Mb/s oraz 15 Mb/s). Dostęp do internetu w mieszkaniach abonentów będzie realizowany poprzez router Wi-Fi bez dodatkowych opłat.

Sieć przygotowała nową ofertę telefoniczną. Jej podstawą będzie plan Domowy Bez Limitu, obejmujący nielimitowane połączenia komórkowe i stacjonarne w Polsce oraz stacjonarne do abonentów w krajach Unii Europejskiej, USA i Kanadzie. Kosztować on będzie przy umowie na dwa lata 40 zł miesięcznie. Zostanie on uzupełniony o plany Domowy 50 (w cenie 20 zł) oraz Domowy 250 (30 zł).

grafika

Wprowadzeniu odświeżonej oferty towarzyszy zmiana logo Vectry i nowa kampania reklamowa (dowiedz się więcej).

Sieć kablowa Vectra na koniec czerwca br. miała 909 424 abonentów (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych