Wzrost przychodu zanotowano we wszystkich segmentach usług oferowanych przez operatorów kablowych: szerokopasmowego internetu (+7,5 proc.), telewizji (+3,7 proc.) i telefonii (+2,1 proc.).
Coraz większy udział w przychodzie kablówek ma szerokopasmowy internet (32,8 proc.), a liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 5,9 proc. Cały czas operatorzy największe profity czerpią jednak z telewizji (46,5 proc. udziału w przychodzie).

Liczba subskrybentów cyfrowych usług telewizyjnych oferowanych przez sieci kablowe wzrosła o 6,3 proc. Stanowią oni już 2/3 (66,3 proc.) ogółu subskrybentów telewizji i generują 80 proc. przychodu w tym segmencie. Ponadto o 14,1 proc. w ujęciu rocznym zwiększył się przychód z cyfrowego VoD.

Ogółem liczba subskrypcji operatorów kablowych w Europie wynosi obecnie 118,24 mln, a w 2016 r. wzrosła ona o 2,7 mln.











