Bez zmian wśród sieci radiowych, największy udział w rynku w IV kwartale 2006 roku przypadł radiu Eska - wynika z najnowszych badań RadioTrack realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.
W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Eska zmniejszyła udział w rynku z 8,5 proc. do 7,8 proc. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 5,2 proc. (rok wcześniej – 5,5 proc.). Złote Przeboje (18 stacji - Agora) miało 3,4 proc. rynku, gdy przed rokiem generowały udział na poziomie 3,6 proc..
RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 0,9 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,6 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim.
Udziały w rynku (%)październik grudzień 2006październik grudzień 2005N=22 934N=22 987ESKA [33]7,8%8,5%AUDYTORIUM [17]5,2%5,5%ZŁOTE PRZEBOJE [18]3,4%3,6%AD POINT [11]1,7%1,6%RMF MAXXX [8]0,9%0,6%PLUS [11]0,5%0,9%VOX FM [8]0,44%0,19%ROXY [6]0,34%0,28% Fale: październik 2006 : grudzień 2006 (wielkość: 22 974) październik 2005 : grudzień 2005 (wielkość: 22 998) Grupy celowe: wszystkie przypadki Wielkość (nie ważona): 30 046 727 (573 069 przypadków, 100,0% całej próby) Kto liderem na całym rynku radiowym? RMF najchętniej słuchaną stacją 2006 roku.

Udział w rynku Październik - grudzień 2006Wrzesień - listopad 2006Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,00%22,00%Radio Zet19,80%19,80%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,70%13,40%Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,60%5,80%Radio Maryja1,90%1,90%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,70%Bis Polskie Radio0,60%0,70%Stacje ponadregionalneRadiostacja1,00%0,90%Radio Wawa0,90%0,90%Radio TOK FM0,70%0,70%Grupy radioweGrupa TIME [46]8,50%8,00%Audytorium [17]5,20%5,10%Grupa AGORA [28]3,90%4,00%Grupa AD.POINT [11]1,70%1,70%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 974, 91 882.











