„Sięgnij po piwne wrażenia!” w wakacyjnej loterii Tyskiego

Rozpoczęła się wakacyjna loteria promująca piwo Tyskie (Kompania Piwowarska). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy Tequila\Polska, DDB Warszawa i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji „Sięgnij po piwne wrażenia!” do wygrania jest ponad 100 tys. nagród z kolekcji Tyskiego, m.in. superbar z pełnym wyposażeniem, domowy nalewak do piwa, niezbędnik piwosza z akcesoriami, skórzany portfel z otwieraczem i cooler utrzymujący naturalną temperaturę. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu jest kupienie puszki lub butelki Tyskiego i wysłanie znajdującego się na niej kodu SMS-em lub przez stronę tyskie.pl.

Promocja ruszyła 6 czerwca i potrwa do końca lipca. Wspierają ją reklamy w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne z pakietów At Media, Discovery, TVN i Polsatu), internecie (m.in. Interia.pl, Gadu-Gadu, o2.pl, WP.pl, Onet.pl, serwisy tematyczne z sieci Spoleczności, Ad-vice i TradeDoubler) oraz punktach sprzedaży (m.in. niestandardowe materiały POS, np. ekspozytor na tacki z puszkami w postaci superbaru czy naklejka na lodówkę).

grafika

Za koncepcję kreatywną i realizację loterii odpowiada agencja Tequila\Polska, która przygotowała również reklamy internetowe i materiały POS na potrzeby akcji. Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja DDB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu