Nowe władze w Sigmie Bis

Po tym, jak kilka dni temu z funkcji prezesa agencji mediowej Sigma Bis (należącej do PZU i Orlenu) odwołano Marcina Deca, powołano nowe władze. Zarząd spółki liczy dwie osoby i prokurentkę, zaś do jej rady nadzorczej dołączyła Paula Ziemiecka-Księżak.

bg / tw
bg / tw
Udostępnij artykuł:
Nowe władze w Sigmie Bis

W ostatnich miesiącach w zarządzie Sigmy Bis zasiadali: Marcin Dec w roli prezesa oraz dwaj członkowie: Artur Muszkiet i Tomasz Michalski, a także Anna Milewska jako prokurentka, pełniąca funkcję supervising director.

Po tym, jak kilka tygodni ze spółką rozstał się Artur Muszkiet, jego miejsce w zarządzie jako członkini zajęła Sylwia Snopkiewicz, wcześniej była szefowa marketingu firmy ubezpieczeniowej Generali. Odwołanego przed minionym weekendem Marcina Deca zastąpił w fotelu prezesa Jaromir Sroga, w przeszłości związany m.in. z Grupą Eurozet. 

Z naszych ustaleń wynika, że obecnie zarząd Sigmy Bis tworzą dwie osoby: Jaromir Sroga i Sylwia Snopkiewicz, a prokurentką w spółce pozostaje Anna Milewska. 

Nowa osoba w radzie nadzorczej

Do rady nadzorczej agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU, dołączyła Paula Ziemiecka-Księżak, związana od dekady z Energą. Z Sigma Bis pożegnał się natomiast Michał Lutostański.

Paula Ziemiecka-Księżak od połowy 2014 roku jest w radzie nadzorczej spółki Energa (w listopadzie 2015 roku objęła funkcję przewodniczącej), w 2020 roku przejętej przez Orlen.

Wcześniej pracowała przez lata w Ministerstwie Skarbu Państwa (obecnie Ministerstwie Aktywów Państwowych), w departamentach nadzoru nad spółkami Skarbu Państwa. Nadzorowała spółki z sektorów komunikacji samochodowej, żeglugi morskiej, a także energetycznego. Z resortem była związana od 1996 roku, ukończyła Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.

Z radą nadzorczą Sigma Bis pożegnał się natomiast Michał Lutostański (był w niej od początku ub.r.). W lutym br. Lutostański rozstał się z grupą PZU, w której przez ponad trzy lata był dyrektorem departamentu marketingu.

Agencja Sigma Bis działalność operacyjną zaczęła na przełomie 2019 i 2020 roku, opierając biznes na obsłudze swoich akcjonariuszy: Orlenu (ma 66 proc. jej walorów) i PZU (34 proc.). W 2022 roku Sigma Bis przy wzroście przychodów o 83 proc. do 349,57 mln zł pierwszy raz osiągnęła dodatnią rentowność netto - jej wynik poszedł w górę z 1,63 mln zł straty do 4,33 mln zł zysku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek