Sigma Bis, Euvic Media i Media Group walczą o obsługę mediową kancelarii premiera

Sigma Bis, Euvic Media i Media Group złożyły oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na obsługę mediową jej kampanii w prasie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczy zakupu powierzchni reklamowe w prasie na potrzeby działań informacyjnych dotyczących realizacji programów rządowych realizowanych przez KPRM.

W przetargu mogły brać udział firmy, które wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonały co najmniej 3 usługi polegające na sprzedaży bezpośredniej lub pośrednictwie w sprzedaży przestrzeni w prasie drukowanej o wartości minimum 140 tys. zł brutto każda.

Oferty w przetargu złożyły 3 agencje: Euvic Media, Media Group i Sigma Bis (wspólna agencja Orlenu i PZU).

O wyborze zwycięzcy przetargu zdecyduje cena, która jest jedynym kryterium oceny złożonych ofert.

Umowa ze zwycięzcą zostanie zawarta na okres do końca tego roku. Budżet KPRM wynosi 497 tys. zł.

Obecnie zakupem powierzchni reklamowej w prasie do kampanii realizowanych przez kancelarię premiera zajmuje się Sigma Bis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku