W zakres obsługi medialnej będą wchodziły usługi agencji kreatywnej, domu mediowego oraz kompleksowa organizację wydarzeń. Budżet wynosi 6,15 mln zł.
W odpowiedzi na przetarg wpłynęły trzy oferty: od Effective Media Solutions (z ceną 2,08 mln zł), od konsorcjum firm: Mastermind Media z White Octopus i LB Relations (z ceną 1,72 mln zł) oraz od konsorcjum agencji: Euvic Media z Sigma Bis (z ceną 2,79 mln zł).
Resort sprawiedliwości do współpracy wybrał dwa konsorcja: Sigma Bis z Euvic Media oraz Mastermind Media z White Octopus i LB Relations.
Do zadań wybranych agencji będzie należeć m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenia kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań public relations Ministerstwa Sprawiedliwości, kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z resortem, opracowanie, dystrybucja materiałów promocyjnych, a także zlecenie produkcji treści audiowizualnych i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Ministerstwa Sprawiedliwości.

Agencje przeprowadzą też na zlecenie resortu badania sondażowe CAWI na grupie 1000 respondentów oraz badania CATI na grupie 2000 respondentów. Celem badania jest poznanie tzw. znajomości marki, w przypadku Ministerstwa Sprawiedliwości znajomość podstawowych informacji o funkcjach pełnionych przez resort. Będą też odpowiadać za organizację wydarzeń takich jak np. debaty redakcyjne, eventy, konferencje.
Wygrana Sigma Bis w przetargu resortu sprawiedliwości to jedna z kilku ostatnich "publicznych" wygranych tej agencji. W ostatnim czasie agencja wygrała przetarg Kancelarii Premiera na kampanie w internecie, przetarg mediowy Ministerstwa Rolnictwa oraz Ministerstwa Finansów.











