Przetarg Ministerstwa Finansów dotyczy produkcji spotów wideo i radiowych oraz ich przygotowania do emisji w telewizji, radiu i w internecie wraz z usługą sesji zdjęciowych. Ministerstwo oczekuje przygotowania spotów i sesji zdjęciowych w dwóch wersjach: z udziałem znanych osób i bez znanych osób.
Budżet resortu na te działania wynosi 2,34 mln zł, a wybrana w przetargu agencja będzie pracować dla resortu 2 lata.
W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 6 ofert. Złożyły je następujące firmy: Aplan Media (z ceną 4,37 mln zł), Madogz (3,54 mln zł), spółka YC (2,34 mln zł), Spali Films Kamil Spalitabaka (3,62 mln zł), House Media Company (2,17 mln zł) i Sigma Bis (2,16 mln zł).
Złożone oferty będą oceniane na podstawie dwóch kryteriów: ceny (40 proc.) oraz pomysłu kreatywnego i scenariusza (60 proc.).

Resort finansów nie precyzuje w dokumentacji przetargowej, czego dokładnie będą dotyczyć produkowane spoty.











