Kolejni menedżerowie w zespole Sigma Bis

Zespół Sigma Bis, wspólnej agencji marketingowej PKN Orlen i Grupy PZU wzmocnili kolejni menedżerowie. Są to Tomasz Trojnar, Agata Makowska, Martyna Szydłowska, Marek Karczmarz i Marta Niwińska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:

Tomasz Trojnar pracuje jako trading manager. Do Sigma Bis przeszedł z Biura Reklamy TVP, w którym pracował ponad 5 lat. Jako kierownik odpowiadał tam m.in. za negocjacje handlowe i sprzedaż. Wcześniej przez ponad 9 lat był m.in. szefem zespołu w TVN Media. Przedtem pracował z kolei w domu mediowym PanMedia Western (obecnie MullenLowe MediaHub).

grafika

Agata Makowska w Sigma Bis pełni funkcję senior social ads specialist. Poprzednio pracowała jako project manager w We Do Media Group. Wcześniej przez blisko 3 lata była związana ze Stroer Digital Media. Zajmowała tam m.in. stanowisko head of TagLife. W latach 2014 -2016 pracowała w Goldbach Audience Services, m.in. jako head of dedicated sales. Była też związana z firmą ARBOinteractive.

grafika

Martyna Szydłowska w Sigma Bis zajmuje stanowisko senior content marketing specialist. Do spółki przeszła z wydawnictwa Burda International Poland, gdzie była m.in. managing editorem mojegotowanie.pl. Pracowała też w Agorze, Grupie Onet i Novem.

grafika

Marek Karczmarz jest w Sigma Bis specjalistą ds. programmatic. Poprzednio zajmował się działaniami programmatic w Publicis Media, gdzie pracował ponad półtora roku.

grafika

Marta Niwińska, która w Sigma Bis jest trading managerem poprzednio pracowała przez 2 lata w ZPR Media jako dyrektor handlowy segmentu Budowa i Wnętrza. Przedtem przez ponad 3 lata była dyrektorem biura reklamy w Polska Press Grupa. Zajmowała się też sprzedażą w firmach Marvipol i redNet Property Group.

grafika

Sigma Bis już działa operacyjnie. Z kampanią dla NBP

W piątek Sigma Bis poinformowała, że ma już klientów zewnętrznych. W ostatnich tygodniach zrealizowała kampanię dla Narodowego Banku Polskiego.   

- Zwiększenie efektywności inwestycji w obszarze komunikacji i marketingu, będzie miało bezpośrednie przełożenie na realizację celów biznesowych naszych akcjonariuszy. Środki, które dotąd zasilały budżety domów mediowych, teraz pozostaną w Grupie Orlen i PZU. Osiągnęliśmy już pełną zdolność operacyjną. Działamy na zasadach komercyjnych, co oznacza, że jesteśmy otwarci na współpracę także z firmami z rynku - podkreśla Anna Milewska, supervising director Sigma Bis, która ostatnio związana była z domem mediowym Mindshare (GroupM/WPP).

W lipcu ub.r. Orlen i PZU zapowiedziały, że utworzą wspólną agencję mediową Sigma Bis, która zajmie się obsługą budżetów mediowych zarówno tych dwóch firm, jak też innych reklamodawców. We wrześniu UOKiK zgodził się, by Orlen i PZU utworzyły taki podmiot.

Artur Muszkiet odpowiada w Sigma Bis za obszar digital, technologię i content marketing, natomiast Tomasz Jakubiak za badania rynkowe. Z kolei Anna Milewska nadzoruje planowanie i zakup mediów, a także strategię, negocjacje i zarządzanie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pkn-orlen-wyniki-finansowe-2019-wplywy-i-zysk-ile-ma-stacji-w-polsce-i-za-granica,7170761180792961a ##

- Nasza globalna działalność i obecność w ponad 100 krajach na całym świecie determinuje podejście do działań komunikacyjnych. Musimy skutecznie budować przekaz i spójnie pozycjonować naszą markę na wszystkich rynkach, dlatego zdecydowaliśmy o przesunięciu budżetów komunikacyjnych i marketingowych do własnego podmiotu. Wpisujemy się w ten sposób w globalny trend budowania kompetencji marketingowych wewnątrz firmy, zwiększając tym samym efektywność wydatków i generując konkretne oszczędności - komentuje Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu (został powołany do zarządu w zeszłym tygodniu), który współtworzył strukturę i strategię Sigma Bis.

Orlen i PZU zapewniają, że własna agencja mediowa pozwoli im zwiększyć efektywność wydatków reklamowych. Sigma Bis zajmuje się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz analizowaniem skuteczności działań promocyjnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu