Sigma Bis wygrała przetarg na kampanię społeczną

Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do PZU i Orlenu wygrała przetarg na obsługę mediową kampanii społecznej pod hasłem "Wyprostuj Spojrzenie".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sigma Bis wygrała przetarg na kampanię społeczną

Kampania, zainicjowana przez organizacje pacjentów: #EpiBohater i #NieWidaćPoMnie, której mecenasem jest Angelini Pharma Polska, przełamuje tabu i “prostuje spojrzenie”. 

Celem kampanii jest edukować i zmieniać spojrzenie społeczeństwa, by każdy mógł mówić o chorobach mózgu bez lęku i wstydu. Kampania startuje 5 września i ma przeciwdziałać stygmatyzacji osób z chorobami mózgu. 

Sigma Bis w przetargu pokonała kilka agencji. Ich nazw nie ujawniono. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów