Przetarg KPRM dotyczy zakupu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez kancelarię premiera. Mają to być kampanie społeczne i informacyjne, których celem będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów. Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta do 15 grudnia br.
Oferty w nim złożyło siedem firm: Sigma Bis (wspólna agencja PKN Orlen i PZU), Mexad, Fabryka Marketingu, Euvic Media, Media Group, agencja reklamowa dsk oraz Five Media.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kancelaria-premiera-zwiekszyla-wydatki-reklamowe-trzykrotnie-najwiecej-wydala-w-radiu-raport,7170007003584641a ##
Każda z nich miała w złożonej ofercie zaproponować prowizję za obsługę kampanii o budżecie w przedziale 50 tys. zł- 250 tys. zł.

Mexad zaproponowała prowizję na poziomie od 0,00002 proc. do 0,000004 proc., Five Media - 0,001 proc., Euvic Media - 0,005 proc. Sigma Bis, dsk i Media Group podały prowizję w wysokości 0,1 proc., a Fabryka Marketingu - 2,86 proc.
Budżet, jaki na zaplanowane działania zamierza przeznaczyć KPRM
wynosi maksymalnie 4 mln zł brutto (z VAT).
Zwycięska firma będzie dokonywać zakupu przestrzeni reklamowej na podstawie danego zlecenia o wartości w przedziale 50 000 zł – 250 000 zł brutto. Chodzi o zakup powierzchni reklamowej w wersjach desktopowych oraz wersjach mobilnych portali (ok. 50). Wśród nich mają być m.in. wp.pl. interia.pl, polskatimes.pl, wPolsce.pl, se.pl, wPolityce.pl, naszemiasto.pl, gol24.pl, sportowy24.pl.











