Drugi odcinek „Siły wyższej” obejrzało w zeszłą niedzielę w Jedynce 3,68 mln widzów przy udziale na poziomie na poziomie 22,86 proc. To widownia niższa o niemal 400 tys. osób od oglądalności pierwszego odcinka, ale produkcja pozostała najchętniej oglądanym serialem weekendu (dane od piątku 7 września do niedzieli 9 września). Znalazła się na czwartym miejscu całego zestawienia top 20 pozycji weekendu za „Sportem”, „Pogodą” i „Wiadomościami” TVP1.
Oczko niżej znalazł się także nadawany w TVP1 „Komisarz Alex”. Pierwszy odcinek drugiej serii tej produkcji śledziło 3,65 mln osób, co przełożyło się na 25,57 proc udziału. Najchętniej oglądanym programem rozrywkowym w zeszły weekend był emitowany w TVN w sobotę „Mam talent!”, który obejrzało 3,28 mln widzów i zajął on w ogólnym zestawieniu siódme miejsce.

Z kolei w niedzielę wśród pozycji rozrywkowych liderem był show Polsatu „Tylko muzyka. Must be the music”, oglądany przez 3,1 mln osób, czyli o ponad 300 tys. więcej widzów niż tydzień wcześniej (dziewiąta pozycja). Nieco widzów stracił natomiast „MasterChef” - drugi odcinek reality-show TVN przyciągnął przed ekrany 3,06 mln oglądających (miejsce jedenaste).
W grupie komercyjnej 16-49 najwięcej widzów miał „Mam talent!”, który obejrzało 1,65 mln osób, co przełożyło się tutaj na 28,81 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu znalazła się „Tylko muzyka” (1,6 mln widzów, 23,68 proc. udziału), a trzeci był „MasterChef”(1,58 mln, 24,60 proc.).
Co ciekawe, w tej grupie najwięcej widzów spośród seriali miała nadana w piątek o 18.00 w Polsacie „Pierwsza miłość”. Obejrzało ją 1,22 mln osób w wieku od 16 do 49 lat, a jej udział wyniósł 33,07 proc.

Poza top 20 weekendu znalazł się nadawany obecnie w piątki serial komediowy TVP2 „Rodzinka.pl”, którego drugi odcinek trzeciej serii obejrzało 2,17 mln widzów. Niemal taką samą widownię (2,16 mln) miało pokazywane w sobotę o 20.05 w Dwójce pierwsze wydanie trzeciej odsłony „Bitwy na głosy”. Debiut drugiej edycji „Tylko tańca” w Polsacie śledziło w piątek 2,15 mln widzów, zaś niedzielny program Wojciecha Manna „Kocham to co lubię” przyciągnął w niedzielę do TVP2 tylko 850 tys. widzów.
Liderem pod względem udziału w dniach 7-9 września br. była TVP1, której udział wyniósł 15 proc. Na drugiej pozycji uplasował się TVN z 14,01 proc. udziału, trzecia była TVP2 (11,85 proc.), a dopiero czwarty Polsat (11,58 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 zdecydowanym liderem był TVN. Jego udział wyniósł 15,86 proc. Zajmujący drugie miejsce Polsat miał 13,21 proc. udziału, wynik TVP1 to 11,34 proc., a TVP2 - 10,81 proc.











