Sinsay w nowej kampanii zachęca do marzeń o wakacjach

Marka odzieżowa Sinsay ruszyła z kampanią pod hasłem „Poczuj lato, poczują swoją Aurę”, za której koncept oraz realizację odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network). Zachęca w niej nie tylko do marzeń o zbliżających się wakacjach, ale przeżywania tego czasu w swoim własnym stylu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Sinsay w nowej kampanii zachęca do marzeń o wakacjach

– Kampania Aura to zaproszenie do tworzenia własnej definicji lata – bogatej w emocje, ruch, swobodę, pełnej drobnych chwil, które zostają w pamięci. W letniej ofercie Sinsay znajdziemy dosłownie wszystko do stworzenia wakacyjnego looku. Od stylizacji na plażę, festiwal, po praktyczne akcesoria na co dzień, w tym dodatki do domu – komentuje Marta Fijał, brand manager Sinsay.

Centrum działań marki stanowi spot wideo.

– Rozpoczęcie współpracy z rozwijającą się w niezwykłym tempie marką Sinsay jest dla nas dużym wyróżnieniem. Cieszymy się, że nasze holistyczne spojrzenie na komunikację wychodzące poza klasycznie rozumiany modowy edytorial spotkało się uznaniem klienta. Obecność stworzonej przez nas komunikacji na wielu europejskich rynkach jest czymś z czego jesteśmy po prostu dumni – mówi Miłosz Jacyna, digital content managing director Havas Play, Havas Media Network.

Międzynarodowa aktywność

Spójne działania komunikacyjne zostały zaplanowane na 18 europejskich rynkach, obejmując zarówno przestrzeń sklepów stacjonarnych Sinsay, ale także działania w ramach e-commerce oraz aplikacji Sinsay. Ponadto kampania obejmuje aktywności offline (TVC/BBS/kino/radio/OOH/DOOH), jak i kanały digital (Video&Edytorial), ze szczególnym uwzględnieniem social mediów oraz współprac influencerskich w Polsce oraz na 4 europejskich rynkach.

Polska odsłona kampanii została dodatkowo wzmocniona współpracą i wykorzystaniem kultowego utworu Mandaryny - “Ev’ry Night”, który przywołuje klimat beztroskich wakacji i stanowi muzyczną klamrę całego projektu.

Za strategię kampanii, koncepcję kreatywną, egzekucję i produkcję odpowiada zespół Havas PLAY (Havas Media Network). Autorką zdjęć do kampanii jest Dorota Szulc, materiały video wyreżyserował Kuba Kędzia.

Klient został pozyskany w drodze przetargu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rzadki głos rodzin jednopłciowych w polskich mediach. Mówią za nich inni

Rzadki głos rodzin jednopłciowych w polskich mediach. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki