- Siódme niebo zyskuje nową twarz - mówi Tomasz Nabiałczyk,Marketing Manager w firmie Sokpol. Na początek proponujemykonsumentom nowy wygodny format opakowania 1L z zakrętką orazodmienioną, apetyczną szatę graficzną. Temu wydarzeniu poświęconajest rozpoczynająca się w październiku trzymiesięczna kampaniatelewizyjna. Ale to nie koniec zmian. Znacznie przebudowaliśmyporfolio produktów, wprowadzamy kilka nowych wariantów smakowych. - dodaje Tomasz Nabiałczyk.
Nowe opakowania i strategię dotyczącą pozycjonowania markiSiódme niebo zaprojektowała agencja Carré Noir.
Za produkcję spotu odpowiada agencja DEMO Effective Launching ,za zakup mediów Effective Media.
Wprowadzeniu na rynek nowych opakowań Siódme niebo towarzyszytakże intensywna kampania PR w prasie kolorowej. Za jej realizacjeodpowiada agencja Best Image PR.

Produkt: Siódme nieboOsoba odpowiedzialna za produkt w firmie Sokpol: Tomasz Nabiałczyk,Marketing ManagerKreacja opakowań: Carré Noir: Agata Jedlinska - Account Manager,Ewa Krzak - Dyrektor Kreatywny, Piotr Bojanowski - DyrektorArtystycznyProdukcja spotu: DEMO Effective Launching - Dominik Gil, Clientservice director, Bartek Kozłowski, Creative director Media: Effective Media - Bruno Sagan, Dyrektor ds. Mediów PR: Best Image PR - Agnieszka Dąbrowska, Dyrektor; RobertPęszyński, Project manager.











