W dodatku pojawią się informacje o składach zespołów występujących w Lidze Mistrzów, życiorysy piłkarskich gwiazd i doniesienia o ostatnich transferach. Redakcja przeanalizuje także budżety klubów i sprawdzi, który zespół Ligi Mistrzów zarobił najwięcej w poprzednim sezonie. Ponadto czytelnicy znajdą w dodatku terminarz rozgrywek, statystyki, ciekawostki i oceny ekspertów.
"Skarb Kibica Liga Mistrzów" liczyć będzie 76 stron i dołączony zostanie do całości nakładu “Przeglądu Sportowego” (cena gazety z dodatkiem wyniesie 3,90 zł) oraz do regionalnego dziennika “Sport”. Redaktorami prowadzącymi dodatku są Roman Brzozowski i Krzysztof Budka.

Piątkowy “Skarb Kibica” wsparty jest kampanią reklamową w telewizji (m.in. Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Canal+ Sport, TVP Sport, Kino Polska), radiu (Radio dla Ciebie), prasie i internecie oraz w tytułach Axel Springer Polska. Spoty radiowe i telewizyjne przygotowała agencja PRL, a reklamy prasowe opracował dział marketingu wydawcy. Za zakup mediów odpowiada MediaCom.











