„Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!” – w Banku Pocztowym

Wraz z początkiem 2011 roku Bank Pocztowy pod hasłem „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto” rozpoczyna nową kampanię edukacyjną.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jedną ze strategicznych inicjatyw Banku Pocztowego jest edukacja finansowa tych, którzy wcześniej z bankowością nie mieli wiele do czynienia. Dlatego już w styczniu 2011 r. Bank rozpoczyna medialną kampanię edukacyjną, której hasło przewodnie brzmi: „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi osobom nie posiadającym jeszcze konta bankowego, że jest to znacznie lepszy sposób zarządzania domowym budżetem,  niż trzymanie pieniędzy w skarpecie.

Motyw skarpety pojawił się już w jesiennej kampanii reklamowej Konta Nestor Banku Pocztowego z rodziną Nowaków w roli głównej. Tym razem Bank zdecydował się na wykorzystanie go w kampanii o charakterze edukacyjnym.

Ze swoim hasłem do potencjalnych Klientów Bank Pocztowy docierał będzie wielokanałowo. W telewizji będzie sponsorował prognozę pogody w TVP. Silnym wsparciem kampanii będzie outdoor w postaci 425 nośników w 48 miastach. Co ciekawe, Bank postanowił spróbować również trafić do swojej grupy docelowej nieszablonowymi metodami. W styczniu po 14 wybranych miastach krążyć będą obradowane przez Bank Pocztowy samochody marki Syrena, czyli popularne „skarpety”, naturalnie w nawiązaniu do hasła kampanii edukacyjnej – „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!”.  - Dodatkowo w tych miejscach hostessy rozdawać będą przechodniom przydatne o tej porze roku... ciepłe skarpety. Chcemy w ten sposób zwizualizować główne przesłanie naszej akcji edukacyjnej – mówi Marcin Szymkowiak, Dyrektor Departamentu Promocji Banku Pocztowego. Na otrzymanie pary ciepłych skarpet mogą liczyć także Klienci, którzy w styczniu zdecydują się na otworzenie rachunków w oddziałach Banku Pocztowego.

Poza akcją edukacyjną od początku roku Bank Pocztowy będzie kontynuował kampanię reklamową swoich produktów. Znana już z reklam Banku rodzina Nowaków w styczniu zachęcać będzie do otwierania darmowych Pocztowych Kont Nestor, a w lutym Pocztowych Kont Standard. Na marzec 2011 r. planowana jest kampania reklamowa kredytu gotówkowego Raz Dwa.

Niezmiennie za kreację odpowiada Banah Group, a zakup mediów przeprowadził MEC.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"