Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki trzeciej serii"Skazanego na śmierć" obejrzało średnio 2,9 mln osób przy udziale wrynku na poziomie 18,37 proc. w grupie 4+ i w 24,84 proc. w grupie16-49. Dla porównania, nadawana rok temu w tym samym paśmie drugaodsłona amerykańskiej produkcji miała po trzech odcinkach średnio3,71 mln widzów i odpowiednio 22,96 proc. i 28,94 proc.udziału*
W czasie emisji "Skazanego na śmierć" (niedziele 20.00 - 21.00),Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jestTVN, nadająca w tym czasie "Taniec z gwiazdami"- show ten ogląda4,08 mln osób. Lepsza od Polsatu jest także TVP 1 (2,24 mln;"Sport", "Pogoda", "Seks, kasa i kłopoty"). Słabiej radzi sobienatomiast Dwójka (2,5 mln; "Czas honoru").

Oglądalność trzeciej serii "Skazanego na śmierć" odcinekpo odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiserialu
Profil widowni "Skazanego na śmierć"
* - dane dotyczą tylko odcinków emitowanych w niedziele o 20.00,bo we wrześniu 2007 roku nadawano je też o 21.00











