W kampanii pokazywany jest autentyczny skok ze spadochronu wykonany przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego, aktorów od 2,5 lat wcielających się w reklamach Play w rolę sprzedawców odwiedzanych przez różne gwiazdy.
Akcja jest związana ze sponsorowaniem przez próby bicia rekordu Polski w jednoczesnym skoku spadochronowym i utworzeniu przez skoczków formacji w powietrzu. Próba odbędzie się w połowie sierpnia w Czechach.
W reklamach skok Basi i Maćka jest przedstawiany jako „skok na zasięg czterech sieci w Play”. To kontynuacja kampanii sieci z lipca z udziałem drużyny skoczków narciarskich, m.in. Kamila Stocha.
Obecna akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie (seria 10-sekundowych spotów, a także zdjęć i dłuższych klipów na facebokoowym i youtube’owym kanale Play).

Za strategię kampanii oraz kreację reklam i realizację działań w internecie odpowiada agencja Isobar Polska, spoty telewizyjne przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.











