Skoki narciarskie: 3,59 mln widzów i 18,1 mln złotych z reklam

Zakończony w niedzielę sezon zawodów Pucharu Świata w skokachnarciarskich 2008/2009 oglądało średnio 3,59 mln widzów.Relacjonująca go Jedynka dzięki transmisjom zanotowała wpływycennikowe na poziomie 18,1 mln zł.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Transmisje konkursów Pucharu Świata śledziło nieco więcej widzówniż przed rokiem, notowały one jednak słabszy udział w rynku (31,69proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla portalu Wirtualnemedia.pl.

Spośród wszystkich zawodów w sezonie 2008/2009 najwięcej widzówzgromadził pierwszy konkurs w Zakopanem, który odbył się 17stycznia br. Jego transmisję obejrzało 5,64 mln. Na drugim miejscuznalazła się relacja z zawodów w Vancouver (5,6mln), a trzecim -ostatni konkurs w Zakopanem (5,57 mln).

Widzami zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w minionymsezonie byli głównie mężczyźni, osoby powyżej 40. roku życia,mieszkańcy wsi oraz najmniejszych miast oraz ludzie zwykształceniem podstawowym i średnim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem