Skuteczniejsze kampanie reklamowe w AdTaily

Sieć reklamowa AdTaily nawiązała współpracę z firmą Struq, zajmującą się spersonalizowanym retargetingiem. AdTaily, dzięki nowoczesnej technologii udostępnianej przez Struq, będzie oferować swoim klientom narzędzia zapewniające tworzenie kreacji reklamowych dostosowanych do użytkowników, którym są wyświetlane.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Dzięki nawiązaniu współpracy ze Struq jesteśmy w stanie zaproponować naszym klientom zaawansowane rozwiązania optymalizujące kampanie reklamowe pod kątem użytkownika - mówi Marta Klimowicz, dyrektor marketingu sieci AdTaily – Nowe narzędzia ułatwią precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej, co oznacza większą skuteczność działań promocyjnych, a więc zwiększenie sprzedaży i obniżenie kosztów pozyskania nowych odbiorców przez naszych  klientów.

Technologia firmy Struq opiera się na złożonych algorytmach analizujących zachowania użytkowników na stronach reklamodawców. Kreacje reklamowe dostosowywane są w czasie rzeczywistym do danego użytkownika i zawierają produkty, które oglądał on  wcześniej na stronie reklamodawcy lub podobne, które powinny go zainteresować. System dodatkowo weryfikuje potencjał użytkownika i wybiera tych, którym warto wyświetlić reklamę. Takie działanie zapewnia średnio czterokrotnie wyższe wskaźniki konwersji niż w przypadku standardowych kampanii display. Pierwsi klienci sieci AdTaily będą mogli skorzystać z nowych rozwiązań już od lipca 2012 r.

Obecnie rynek retargetingu w Polsce szacuje się na 7-8 mln euro. W Wielkiej Brytanii klienci firmy Struq (m.in. Nike, Levi’s czy EasyJet) uzyskują stopę zwrotu w wysokości średnio £19 dla każdego wydanego £1*. Więcej na temat technologii firmy Struq oraz potencjału polskiego rynku retargetingu można przeczytać w wywiadzie przeprowadzonym z Ericem Wardem, VP Business Development w firmie Struq>>> 

Sieć reklamowa AdTaily jest właścicielem unikalnego rozwiązania działającego w obszarze monetyzacji reklamowej serwisów internetowych. Z narzędzi dostarczanych przez AdTaily korzysta obecnie 12 tys. reklamodawców, którzy emitują swoje reklamy u ponad 36 tys. zarejestrowanych wydawców serwisów internetowych. Według badania Megapanel PBI/Gemius (styczeń 2012) reklamy AdTaily generują 1,28 miliarda odsłon miesięcznie docierając do 12,9 miliona realnych użytkowników, co stanowi 67,45% wszystkich polskich internautów. Od lipca 2009 r. spółka AdTaily działa w ramach Grupy Agora SA.

* źródło: badania własne firmy Struq.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max