Skyn z kampanią "Skin-on-skin poczujcie siebie"

Producent prezerwatyw Skyn rozpoczął kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W najnowszej odsłonie kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" marka Skyn zachęca do eksploracji i czerpania przyjemności z bliskości. W ten sposób promuje nielateksowe prezerwatywy z materiału Skynfeel.

Influencerzy w kampanii Skyn

Kampania obejmuje działania w internecie – kampanie mediowe oraz influencer marketing. Ma podkreślać kluczowe cechy produktu - technologię Skynfeel. Influencerzy będą mówić o budowaniu bliskości i relacji, które mają ogromne znaczenie dla intymnych zbliżeń.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do millenialsów, ale działania będą także prowadzone wśród szerszej grupy mężczyzn i kobiet od 18 do 45 lat.

Za przygotowanie adaptacji materiałów i kreacji reklamowych, realizację kampanii na Facebooku i Instagramie oraz współpracę z influencerami odpowiada GRUPA BUKKO. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy – Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"