Zaproszenie do udziału w ankiecie subskrybenci SkyShowtime otrzymują drogą e-mailową. Platforma wita klientów określeniem „Cześć SkyShowtimerze!” i zapewnia, że udział w badaniu potrwa blisko 15 minut. Po kliknięciu w linka, abonenci są odsyłani do strony internetowej w domenie tapestryresearch.com.
– Prosimy o zdanie użytkowników takich jak Ty, aby móc lepiej odpowiadać na potrzeby widzów. Cenimy Twoje opinie i korzystamy z nich, aby udoskonalać i rozwijać naszą platformę streamingową. Dzieląc się swoim zdaniem, pozwalasz nam poznać swoje potrzeby i preferencje, a to z kolei umożliwia nam dostosowanie do nich naszych usług – czytamy w e-mailu od SkyShowtime.
O co pyta SkyShowtime?
Na początku użytkownicy są pytani o najbardziej pożądane treści. Mogą wybrać: filmy animowane dla dorosłych, anime, filmy/programy edukacyjne, programy typu reality, filmy/dramaty obyczajowe, programy rozrywkowe, komedie, talk-show, programy informacyjne, seriale komediowe, kino familijne.

Można też wybrać programy typu lifestyle, programy muzyczne, treści dla dzieci, programy dokumentalne, treści fantasy, rozdanie nagród, mecze piłkarskie, sport, seriale koreańskie, filmy i seriale romantyczne, filmy historyczne.
Platforma chce też wiedzieć jak ważne jest oglądanie treści z rodziną, poczucie łączności z tym, co się dzieje w kulturze, sprawienie sobie przyjemności, oglądanie treści w języku oryginalnym z napisami, dubbing, polski lektor.
Większość serwisów w Polsce oferuje treści z polskim lektorem (Netflix, Amazon Prime Video, Max, SkyShowtime, Canal+). Można tez wybrać oryginalną ścieżkę i polskie napisy. W Disney+ wiele produkcji jest z lektorem lub dubbingiem (można też wybrać oryginalną ścieżkę i napisy), a wybrane treści (niektóre filmy czy dokumenty) tylko po angielsku, z napisami. Apple TV+ to głównie język angielski i polskie napisy.

W ankiecie SkyShowtime można wskazać atuty tej platformy. To m.in. atrakcyjna cena (użytkownicy, którzy są z platformą od początku płacą 12,49 zł miesięcznie za pakiet Full HD bez reklam), dostępność nowszych i starszych filmów. Możliwe jest też wskazanie wad, na przykład związanych z liczbą udostępnianych produkcji czy systemem rekomendacji.
„Starannie dobrane kanały linearne”
Padają też pytania co powinno się pojawić i poprawić w serwisie. Jedna z opcji to: „Starannie dobrane kanały linearne (kanały TV z Pana(-i) ulubionymi programami i filmami TV nadawanymi non-stop)”. Inne sugestie dotyczą na przykład bardziej szczegółowych opcji wyszukiwania, lepsza jakość dźwięku, możliwość okresowego wstrzymania subskrypcji.
Latem platforma uruchomiła kanały linearne SkyShowtime 1 (hity filmowe, premiery serialowe) i SkyShowtime 2 (kino familijne). Można je oglądać za pośrednictwem operatora Play. Subskrybenci SkyShowtime nie mają dostępu do tych stacji. Powstały z myślą o abonentach tradycyjnych operatorów. Niekiedy to starsi widzowie, którzy nie mogą się odnaleźć w formule wideo na żądanie.

SkyShowtime chce wiedzieć czy użytkownik jest abonentem Polsat Box, Vectry/Multimedia Polska, Play. Pyta również o korzystanie z konkurencyjnych serwisów typu Netflix, Amazon Prime Video, Max, Disney+, Canal+, Polsat Box, CDA Premium, Player. Subskrybenci mogą ułożyć listę swoich ulubionych serwisów – od najlepszego do najsłabszego.











