Dało to TVP 1 udział w widowni na poziomie 10,9 proc.
W tym samym czasie TVN zanotował oglądalność na poziomie 2,7 mln, przy udziale w rynku 26 proc. TVN w tym czasie antenowym proponuje seriale, programy publicystyczne i rozrywkowe.
Lepiej w konfrontacji z „Nie ma przebacz” wypada też Polsat. Tam odpowiednio 1,9 mln widzów i 18,6 proc. udziałów.
ChannelDateAMRAMR %SHR %TVP104-09-20061 109 1203,08%9,63%05-09-20061 150 9973,20%11,06%06-09-20061 026 6602,85%10,21%07-09-20061 183 5683,29%12,31%08-09-20061 079 8893,00%11,41%Average TVP11 110 0473,09%10,87%Polsat04-09-20062 013 9425,60%17,48%05-09-20062 322 4496,46%22,32%06-09-20061 449 6964,03%14,42%07-09-20062 001 5145,57%20,82%08-09-20061 692 1734,71%17,88%Average Polsat1 895 9555,27%18,57%TVN04-09-20065 142 02214,30%44,63%05-09-20062 461 4876,84%23,66%06-09-20061 941 1375,40%19,31%07-09-20061 807 2465,03%18,80%08-09-20061 965 0595,46%20,76%Average TVN2 663 3907,41%26,08%

Odświeżone pasmo publicystyki Jedynki jak na razie spisuje się gorzej niż ta sama oferta sprzed roku. Wtedy Jedynka miała widownię na poziomie 1,4 mln, a udziały w granicach 14 proc.
Na publicystyczne pasmo „Nie ma przebacz” składają się: w poniedziałek „Sprawa dla reportera” Elżbiety Jaworowicz, we wtorek „A dobro Polski?” Doroty Gawryluk, w środę „Debaty Polaków” Doroty Wysockiej-Schnepf i Krzysztofa Ziemca, w czwartek „Misja Specjalna” Piotra Czyszkowskiego i Grzegorza Gajdy, w piątek show kulturalno-polityczne „Ring”, prowadzone przez Rafała Ziemkiewicza.
Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research.











