Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w lipcu 2013 roku wyniosła 23 962 egz., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,38 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,34 proc. do poziomu 20 178 egz.Na ostatnią pozycję podium awansował „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie jednak zmalała 3,55 proc. i w ostateczności wyniosła 15 645 egz.
Natomiast na czwarte miejsce spadł „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne), którego średni wynik sprzedażowy wyniósł 14 159 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 20,21 proc.

Z kolei największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł „Nowy Łowiczanin” (Oficyna Wydawnicza „Nowy Łowiczanin”). Jego średni wynik zwiększył się o 7,98 proc. i w ostateczności wyniósł 8 783 egz.
Średnia sprzedaż ogółem zajmującej dwunaste miejsce w rankingu „Gazety Powiatowej - Wiadomości Oławskich” (Dragon Media) w lipcu br. wyniosła 7 221 egz., natomiast w lipcu ub.r. były to tylko 22 egz. Wówczas prawie cały nakład tego tygodnika rozchodził się jednak ramach innych płatnych form rozpowszechniania.
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKPD.











