Słabe zaufanie konsumentów do internetowych reklam

Reklamy w tradycyjnych mediach wzbudzają największe zaufaniekonsumentów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis MarketingVOX, powołując się na badaniefirmy Nielsen, 63 procent konsumentów mediów ma największe zaufaniedo reklam umieszczanych w prasie codziennej, a po 56 procent dospotów telewizyjnych i reklam w czasopismach.

Dla porównania internetowe banery uzyskały tutaj tylko 26procent zaufania badanych, a reklamy w wyszukiwarkach 34 procent. Zkolei mobilnej reklamie ufa zaledwie 18 procent respondentów.

Internet wypadł lepiej jeśli chodzi o inne formy komunikacji.Przykładowo opiniom konsumentów umieszczanym online ufa 61 procent,a firmowym serwisom internetowym 60 procent respondentów. Z koleinajwyższy wskaźnik zaufania - 78 procent - uzyskały rekomendacjeinnych konsumentów.

Badanie zostało przeprowadzone na 47 światowych rynkach, m.in wPolsce.

źródło: MarketingVOX

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"