Liderem rynku telewizyjnego w dalszym ciągu pozostaje TVP1 - wynika z najnowszych danych AGB Polska.
Udział TVP 1 w marcu 2005 wyniósł 24,76% i był o 0,42% niż w analogicznym okresie 2004 roku.
Tymczasem systematycznie rośnie udział w rynku TVP 2 oraz telewizji Polsat. Marzec był natomiast kolejnym miesiącem spadkowym telewizji TVN. W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, sporo zyskała TVP 2 oraz Telewizja Polsat. TVP 1 i TVN zanotowały spadek.
Warto podkreślić, że telewizja TVN zyskała w grupie 16-49 miasta.
mar-05 4+A 16-49a 16 - 49 miastaChannelSHR %SHR %SHR %TVP124,76%22,11%19,57%TVP222,21%20,49%18,16%Polsat17,33%20,17%17,41%TVN14,85%16,75%19,13%TVP 3 tot.4,58%3,32%3,14%TV42,30%2,76%2,98%TVN71,49%1,70%2,41%TVN240,99%0,78%1,16%TVPolonia0,94%0,85%1,15%CN/TCM0,90%0,72%0,86%Eurosport0,66%0,68%0,93%Jetix/FoxKids0,65%0,47%0,69%Discovery0,49%0,49%0,66%PULS0,37%0,35%0,40%Hallmark0,35%0,39%0,58%mar-04 4+A 16-49a 16 - 49 miastaChannelSHR %SHR %SHR %TVP124,34%21,17%19,08%TVP220,06%18,45%16,11%Polsat16,87%19,75%16,53%TVN15,39%16,93%18,14%TVP 3 tot.5,11%4,09%3,97%TV42,79%3,38%3,29%TVN72,10%2,46%3,57%TVPolonia1,34%1,24%1,54%CN/TCM1,13%0,89%1,29%TVN240,81%0,76%1,11%Jetix/FoxKids0,81%0,52%0,80%Eurosport0,61%0,49%0,69%Tele50,55%0,60%0,89%PULS0,47%0,43%0,45%Discovery0,44%0,45%0,66%












