Udział liderującego Polsatu w okresie od 26 maja do 1 czerwca 2014 roku zwiększył się o 0,75 pkt. proc. do 13,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,07 pkt. proc. i wyniósł 12,33 proc. Z kolei ostatnia pozycja podium należała do TVP1. Jej wynik to 10,31 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,44 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,23 proc.; w dół o 0,56 pkt. proc.).Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN7 (3,65 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVN24 (3,47 proc.; + 0,21 pkt. proc.), TVP Info (3,30 proc.; + 0,51 pkt. proc.), Puls 2 (1,50 proc.; bez zmian), TTV (1,38 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Polsat News (1,22 proc.; + 0,15 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,12 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,92 proc.; + 0,20 pkt. proc.) i Eurosport (0,73 proc.; + 0,17 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,22 pkt. proc. do 15,02 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadła TVN, której udział zmniejszył się o 0,60 pkt. proc. do 13,62 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Dwójce - spadek o 0,57 pkt. proc. do 7,86 proc. udziału.
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,45 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu z 5,42 mln widzów znalazł się inny Dwójkowy serial - „Na dobre i na złe”.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.05.2014 - 01.06.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.05.2014 - 01.06.2014 - grupa 16-49











