Sławomir po raz pierwszy pojawił się w spocie promującym kampanię 9.9 Dzień Super Zakupów, gdzie śpiewał przeróbkę swojej piosenki „Miłość w Zakopanem”, wyliczając zalety oferty Shopee jak darmowa dostawa (dotyczy pierwszych trzech zamówień od danego użytkownika) czy gwarantowany zwrot pieniędzy, jeśli przesyłka nie dotrze. Wykonywał przy tym układ choreograficzny ze smartfonem w ręku. Spot był emitowany od drugiej połowy sierpnia w telewizji i internecie.
- Sławomir doskonale pasuje do tego, co chcemy reprezentować poprzez nasze comiesięczne kampanie zakupowe – szczególnie te nadchodzące, planowane na koniec roku - mówił wtedy Michał Dmoch, marketing campaigns lead w Shopee.

We wrześniu piosenkarz był gościem konferencji prasowej Shopee. Potem pojawił się w akcji promującej kampanię 10.10 Tarcza Antyinflacyjna. W reklamie wcielił się w rolę superbohatera pokazującego Polakom, jak szukać najlepszych okazji, ale też wyjaśniającego działanie najważniejszych funkcjonalności platformy.
W reklamie promującej kampanię 11.11 Mega Wyprzedaż nie było już Sławomira ani innej znanej twarzy.
- Zakończyliśmy naszą współpracę ze Sławomirem w ramach kampanii 9.9 Dzień Super Zakupów oraz 10.10 Tarcza Antyinflacyjna. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni i dziękujemy mu za bycie fantastycznym, zaangażowanym ambasadorem Shopee podczas dwóch kluczowych dla nas kampanii - poinformowało Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Shopee.

- Aktualnie szczegółowo planujemy nasze działania reklamowe w okresie przedświątecznym - w obecnej chwili możemy zdradzić, że na pewno pojawią się filmy promujące naszą kampanię 12.12 online - dodano w odpowiedzi.
Sławomir na początku 2019 roku wokalista promował porównywarkę pożyczkowo-kredytową Bancovo, a w połowie 2019 roku pojawił się w reklamach sieci sklepów Max Elektro.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/siedem-polskich-serwisow-i-uslug-spolecznosciowych-o-ktorych-wciaz-pamietamy-nasza-klasa-gadu-gadu-blip,7169743393281665a ##
53 tys. polskich sprzedawców na Shopee
Platforma Shopee działa na świecie od siedmiu lat, należy do singapurskiego koncernu Sea Limited. Działa w modelu podobnym jak Allegro czy Amazon: ma własny sklep, a także pozwala prowadzić sprzedaż zewnętrznym podmiotom. Obecnie poza Polską jest dostępna m.in. w kilku krajach azjatyckich (nie ma wśród nich Chin) oraz w Ameryce Południowej.

W Polsce Shopee ruszyło jesienią ub.r. Na platformie sprzedaje 53 tys. sprzedawców z naszego kraju, a liczba kupujących dziennie to setki tysięcy.
W październiku br. zdecydowano o zwolnieniach grupowych w polskim oddziale Shopee. - Zaistniałe zmiany wynikają z bieżącej strategii Shopee, której celem jest optymalizacja wydajności operacyjnej na poziomie globalnym. Wszystkie osoby dotknięte zmianami będą objęte wsparciem ze strony firmy - podano w komunikacie przesłanym Wirtualnemedia.pl.











