"Słodki Wawel"

97 litrów czekolady przelało się na planie spotów nowej kampanii reklamowej firmy Wawel.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ruszyła kampania reklamowa linia czekolad Premium firmy Wawel. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Agencja Reklamowa OPUS B.

Zadaniem agencji było zwrócenie uwagi konsumentów na fakt, że czekolady Wawel produkowane są w oparciu o tradycyjne polskie receptury, odpowiadające gustom osób, które cenią wysoką jakość produktów.

 Kampania telewizyjna i prasowa skierowana jest do segmentu Premium. Adresatem przekazów są głównie kobiety, osoby średnio i dobrze zarabiające, w wieku 25 lat i starsze. Zwrot w komunikacji marketingowej jest początkiem repozycjonowania marki  Wawel.

Wyrafinowana forma spotu ma za zadanie podkreślić wyjątkowy charakter produktu - mówi Piotr Olszewski, Dyrektor Kreatywny OPUS B. Kreacja nawiązuje do rzemiosła lutniczego, budząc skojarzenia z mistrzostwem i kunsztem wyrabianej tradycyjnymi metodami czekolady Wawel. Przekazy reklamowe zgodnie z koncepcją klienta kończą się spójnym dla wszystkich produktów claimem - "Słodki Wawel".

Spoty reklamowe (15' i 30'), opracowane przez posiadającą bogate doświadczenie w realizacji projektów z branży FMCG Agencję Reklamową OPUS B, wyprodukowane zostały przez warszawskie studio filmowe Odeon. Na uwagę zasługuje fakt, iż po raz pierwszy "beauty shotowe" ujęcia lejącej się czekolady zrealizowane zostały w polskich warunkach na taką skalę.

Czas realizacji kampanii: październik 2005 i listopad/grudzień 2005.

Zakupione media: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TV4, TV Puls, Tele 5Wspierające działania reklamowe: prasa kobieca (Glamour, Pani, Świat Kobiety), prasa branżowa (Detal Dzisiaj, Poradnik Handlowca, Magazyn Handlowiec, Trendy Food), POS - ulotki handlowe, plakaty, baner internetowy.Media zostały zaplanowane i zakupione przez klienta.

Ze strony Agencji:Account Manager: Krzysztof Korcala, Piotr PietruszewskiDyrektor Kreatywny: Piotr OlszewskiCopywriter: Jakub Janicki, Tomasz KosińskiZe strony Klienta:Menadżer ds. Marketingu: Dorota Piwowarska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji