„Słodkie życie” nadawane jest w TVP1 w niedziele o 18.55 począwszy od 2 marca br. Po czterech odcinkach średnia widownia serialu wynosi 1,35 mln osób przy udziale na poziomie 8,33proc. w grupie 4+ i 5,73 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W analogicznym okresie ub.r. w niedzielnym paśmie między 18.55 a 19.20 Jedynka notowała lepsze wyniki oglądalności. Stację, nadającą wtedy głównie „Wieczorynkę”, oglądało bowiem 1,51 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 9,60 proc. i 8,94 proc.
W czasie nadawania „Słodkie życia” TVP1 zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest wówczas TVN, nadający końcówkę „Ugotowanych” i „Fakty”, co daje mu 25,81 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu znajduje się emitujący „Wydarzenia” i „Sport” Polsat z udziałem wynoszącym 21,12 proc. Gorzej od Jedynki wypada Dwójka, nadająca „Dzięki Bogu już weekend” (5,39 proc.).

W grupie komercyjnej kolejność stacji jest taka sama, ale przewaga TVP1 nad TVP2 jest mniejsza.
„Słodkie życie” to serial komediowy, którego głównymi bohaterami jest małżeństwo Janusza (w tej roli Mikołaj Cieślak) i Marzeny (Ewa Gorzelak), prowadzące wraz z ojcem Stanisławem cukiernię. W obsadzie są też m.in. Jerzy Łapiński, Elżbieta Romanowska i Robert Górski. Sitcom nagrywany jest z udziałem publiczności (więcej na ten temat).











