Średnia widownia pierwszych trzech odcinków dziewiątego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 5 do 19 września 2023 roku wyniosła 821 tys. osób.
Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 8,10 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,50 proc. w grupie 16-49 i 9,60 proc. wśród widzów w wieku od 16 do 59 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął trzeci. Śledziło go średnio 869 tys. osób.

Ósmy sezon programu emitowany jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach śledziło o 200 tys. widzów więcej - było to 1,01 mln osób (rynkowy udział ukształtował się na poziomie 9,42 proc. w 4+ i 12,65 proc. w 16-49).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-12-sezon-jury-kto-wygra-uczestnicy,7169482612246145a ##
Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.












