"Ślub od pierwszego wejrzenia" nadal hitem TVN. Widownia rośnie z odcinka na odcinek

Prawie 900 tys. widzów gromadzi przed telewizorami 11. sezon programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" – wynika z danych Nielsena. Stacja TVN w czasie emisji programu jest liderem w grupie komercyjnej.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Ślub od pierwszego wejrzenia" nadal hitem TVN. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Kadr z programu TVN

Premierowe odcinki najnowszej edycji "Ślubu od pierwszego wejrzenia" są emitowane na antenie TVN we wtorki o godz. 21:35, począwszy od 2 września.

Do tej pory, po trzech tygodniach emisji, program ogląda średnio 886 tys. widzów, co przekłada się na 8,60 proc. udziału TVN w rynku w gronie wszystkich widzów oraz 11,98 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 20–54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie, między 2 a 16 września, widownia "Ślubu od pierwszego wejrzenia" rośnie z odcinka na odcinek. Premierę sezonu oglądało średnio 772 tys. odbiorców, tydzień później było ich 908 tys., a trzeci odcinek z 16 września obejrzało średnio 974 tys. osób.

TVN liderem w grupie komercyjnej

TVN w porze emisji 11. sezonu "Ślubu od pierwszego wejrzenia" jest wiceliderem rynku w grupie ogólnej, ustępując jedynie TVP2. W grupie komercyjnej 20-54 stacja zajmuje pierwsze miejsce.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Karolina poinformowała bliskich o ślubie - ich reakcja była bezcenna! #ŚlubOdPierwszegoWejrzenia

Ubiegłej jesieni TVN emitował we wtorki w tym samym paśmie 10. sezon programu. Wówczas średnia oglądalność po trzech tygodniach wyniosła 923 tys. osób.

Program "Ślub od pierwszego wejrzenia" jest emitowany w TVN od 2016 roku. To adaptacja duńskiego formatu "Gift Ved Forste Blik", w którym nieznajome sobie osoby, dobrane w pary przez ekspertów, decydują się wejść w związek małżeński. Od dziewiątego sezonu ekspertkami programu są Julitta Dębska, Zuzanna Butryn i Hanna Kąkol.

Dłuższy sezon "Ślubu od pierwszego wejrzenia"

Producentem wykonawczym programu jest EarlGrey. W tym sezonie TVN zaplanował emisję 14 odcinków. Poprzednia seria liczyła 12 epizodów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online