Premierowe odcinki najnowszej edycji "Ślubu od pierwszego wejrzenia" są emitowane na antenie TVN we wtorki o godz. 21:35, począwszy od 2 września.
Do tej pory, po trzech tygodniach emisji, program ogląda średnio 886 tys. widzów, co przekłada się na 8,60 proc. udziału TVN w rynku w gronie wszystkich widzów oraz 11,98 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 20–54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie, między 2 a 16 września, widownia "Ślubu od pierwszego wejrzenia" rośnie z odcinka na odcinek. Premierę sezonu oglądało średnio 772 tys. odbiorców, tydzień później było ich 908 tys., a trzeci odcinek z 16 września obejrzało średnio 974 tys. osób.
TVN liderem w grupie komercyjnej
TVN w porze emisji 11. sezonu "Ślubu od pierwszego wejrzenia" jest wiceliderem rynku w grupie ogólnej, ustępując jedynie TVP2. W grupie komercyjnej 20-54 stacja zajmuje pierwsze miejsce.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Karolina poinformowała bliskich o ślubie - ich reakcja była bezcenna! #ŚlubOdPierwszegoWejrzenia
Ubiegłej jesieni TVN emitował we wtorki w tym samym paśmie 10. sezon programu. Wówczas średnia oglądalność po trzech tygodniach wyniosła 923 tys. osób.
Program "Ślub od pierwszego wejrzenia" jest emitowany w TVN od 2016 roku. To adaptacja duńskiego formatu "Gift Ved Forste Blik", w którym nieznajome sobie osoby, dobrane w pary przez ekspertów, decydują się wejść w związek małżeński. Od dziewiątego sezonu ekspertkami programu są Julitta Dębska, Zuzanna Butryn i Hanna Kąkol.

Dłuższy sezon "Ślubu od pierwszego wejrzenia"
Producentem wykonawczym programu jest EarlGrey. W tym sezonie TVN zaplanował emisję 14 odcinków. Poprzednia seria liczyła 12 epizodów.











