„Ślub od pierwszego wejrzenia” zyskał 210 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Trzeci sezon kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” ogląda średnio 1,05 mln osób, o 210 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN w czasie emisji show jest drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Ślub od pierwszego wejrzenia” zyskał 210 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

„Ślub od pierwszego wejrzenia 3” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 3 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków show (do 17 września) wyniosła 1,05 mln osób, co przełożyło się na 12,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 16,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ramowka-tvn-jesien-2018,7171259634940033a ##

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,14 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rolnik-szuka-zony-4-sezon-ogladalnosc-tvp1-liderem,7171229042468993a ##

TVN w paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsza wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 12,99 proc., nadająca w tym czasie serial „Zemsta o jasnych oczach”. Trzeci jest Polsat (8,47 proc.; filmy fabularne), a czwarta - TVP1 (1,29 proc.; gł. historyczny serial „Biała wizytówka”).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 liderem jest już TVN.

grafika

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grazyna-torbicka-tvn-edward-miszczak-komentarz,7171232441276545a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online