Drugi sezon cyklu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” w Polsacie oglądać można w niedziele o godz. 17.40, począwszy od 3 września br. Średnia widownia emisji pierwszych trzech odcinków (pokazanych do 17 września) wyniosła 322 tys. osób. Przełożyło się to na 3,76 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,69 proc. w grupie 16-49 oraz 4,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Pierwszy odcinek śledziło 344 tys. widzów, drugi - 315 tys., a trzeci - 307 tys.

Mniej o 235 tys. widzów
Dla porównania, pierwsze cztery odcinki pierwszego sezonu „Ślubnego pogotowie Izabeli Janachowskiej” nadane w analogicznym okresie rok wcześniej (w okresie od 4 do 25 września ub.r.) śledziło o 253 tys. osób więcej. Było to 575 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio 5,37 proc., 6,21 proc. i 5,88 proc. udziału.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nasz-nowy-dom-elzbieta-romanowska-krytyka-katarzyna-dowbor,7169485196400257a ##
Janachowska w ramach swojego projektu pomaga będących w trudnej sytuacji parom zorganizować wymarzony ślub. W każdym odcinku widzowie oglądać mogą inną parę. Przy organizacji ślubu Janachowskiej pomagają eksperci.
Nagrania do „Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej 2” rozpoczęły się w czerwcu br. Realizację programu przejęła firma Golden Media Polska. Pierwszy sezon produkowała należąca do Izabeli Janachowskiej i jej męża Krzysztofa Jabłońskiego spółka Wedding & Party Dream Jj Group, która kilka miesięcy temu wycofała się z produkcji telewizyjnej.

Stałymi ekspertami w drugim sezonie cyklu będą: dekoratorka Iza Kurdyła oraz beauty team Wojciech Stasiak i Bartek Osowczyk. W tych rolach w pojedynczych odcinkach pojawią się także inne osoby.











