RMF FM najchętniej słuchane wśród słuchaczy 50+, Jedynka z największym spadkiem

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku 50 i więcej lat w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. Drugie miejsce utrzymała Jedynka, która zanotowała największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród osób w wieku 50 i więcej lat w okresie od października 2017 roku do marca 2018 roku wyniósł 20,9 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten wzrósł o 0,8 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Był to największy wzrost ex aequo ze Złotymi Przebojami i Eską, których udział również poszedł do góry o 0,8 pkt. proc. (do odpowiednio 3,7 proc. i 2,1 proc.).

Wiceliderem była Jedynka z udziałem na poziomie 13,9 proc., po spadku o 3,4 pkt. proc. - największym w zestawieniu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zasieg-stacji-radiowych-w-polsce ##

Podium uzupełnia Radio ZET, którego udział w rynku zwiększył się o 0,7 pkt. proc. do 12,6 proc.

W czołowej piątce znalazły się jeszcze: sieć Audytorium 17 (w dół o 0,8 pkt. proc. do 8,4 proc.) i Trójka (- 1,6 pkt. proc. do 6,9 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele