RMF FM zdecydowanym liderem w II i III kwartale w Bydgoszczy. Radio ZET awansowało na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od kwietnia do września 2019 roku na pozycji lidera rynku radiowego w Bydgoszczy uplasowało się RMF FM. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 23,1 proc. do 27,5 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET, które awansowało z czwartej lokaty (z 8,2 proc. do 9,9 proc.). Podium uzupełnia Eska Bydgoszcz, która przed rokiem była druga (z 12,9 proc. do 9,2 proc.). Z kolei z szóstej na czwartą lokatę awansowało Radio Pogoda (z 7 proc. do 8,6 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji