RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Eska awansowała na podium (dane za I półrocze)

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w pierwszym półroczu br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od stycznia do czerwca 2020 roku pozycja lidera rynku radiowego w Kielcach należało do RMF FM. Stacja względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała spadek średniego dobowego udziału słuchania z 20,4 proc. do 19,5 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło RMF MAXXX (wzrost z 7,4 proc. do 10,6 proc.), które awansowało z trzeciej lokaty. Podium z wynikiem na poziomie 9,9 proc. uzupełnia Eska (wzrost z 5,8 proc.). Stacja awansowała z siódmej lokaty. Czwartą lokatę zajęło Radio Kielce, które przed rokiem było drugie (spadek z 10,3 proc. do 9,6 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji