Reklamy SmartDomu od wiosny ub.r. pokazują zabawne perypetie Pawła Wilczaka i Joanny Brodzik z rodziną sąsiadów, w której męża i ojca odgrywa Grzegorz Halama. W nowym spocie Halama z żoną starają się jeździć na nartach, żeby się odchudzić. Wilczak i Brodzik tłumaczą mu, że łatwiejszym rozwiązaniem jest odchudzanie rachunków dzięki SmartDomowi.
Kampania informuje, że w ramach tej usługi za każdą kolejną usługę z oferty grupy kapitałowej Cyfrowy Polsat klient otrzymuje 10 zł zniżki miesięcznie. Podkreśla, że w opcji SmartDom jest też dostępny internet światłowodowy od Netii, przejętej przez Cyfrowy Polsat w połowie ub.r.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-internet-swiatlowodowy-reklama-szymon-majewski-prowadzi-teleturniej-technologiczny-wideo,7171173569046145a ##
Na koniec września ub.r. ze SmartDomu korzystało 1,73 mln klientów grupy Cyfrowy Polsat, co wobec 1,44 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 20 proc. Odsetek tych klientów wśród wszystkich użytkowników usług firmy zwiększył się z 25 do 30 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-rating-od-s-p-z-podwyzszona-perspektywa-firma-ma-zwiekszyc-wplywy-i-obnizyc-zadluzenie,7171182428583553a ##
Działania reklamujące SmartDom obejmują głównie telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową tej oferty odpowiadają agencja Scholz & Friends Warszawa (kreacja reklam), dom produkcyjny TFP (realizacja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).











