SmartDom ma 2 mln klientów. Promocja w Plusie i Cyfrowym Polsacie, w reklamach Antoni Królikowski

Z uruchomionego sześć lat temu wspólnego programu sieci Plus i Cyfrowego Polsatu - SmartDom - korzysta już ponad dwa miliony klientów. Łączna liczba usług, z jakich korzystają to 6 mln. - Najważniejsze jest dla nas to, czego chcą nasi klienci - komentuje Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Operatorzy podkreślają, że SmartDom to największy obecnie w Polsce program oferujący połączone usługi dla domu i rodziny. Z okazji 2-milionowego klienta operatorzy przygotowali prezenty i niespodzianki, z których w najbliższych tygodniach będą mogli skorzystać klienci programu oraz innych ofert łączonych. Rusza też ogólnopolska kampania reklamowa, podkreślająca jakim sukcesem jest SmartDom.

- Nasz program to wymierne korzyści bez żadnych dodatkowych zobowiązań i dziś możemy śmiało powiedzieć, że sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług i chętnie się na nie decydują, a najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że z takiej możliwości skorzystał już więcej niż co trzeci klient naszej grupy - komentuje Justyna Kulka, członek zarządu Polkomtelu, dyrektor departamentu strategii marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

- Dla nas najważniejsze jest to, czego chcą nasi klienci: pracujemy i tworzymy usługi dla nich. I cieszymy się, że tak chętnie wybierają naszą ofertę, która jest prosta, telewizja, internet i telefon dla każdego wszędzie. Polacy tego chcą, a my im to dajemy - podkreśla Maciej Stec, Wiceprezes Cyfrowego Polsacie i Polkomtelu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-sprzedal-69-inwestorom-zielone-obligacje-za-1-mld-zl,7170759952029825a ##

Program SmartDom pozwala na łączenie usług Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz uzyskiwanie w ten sposób rabatów. Jak podają operatorzy, najwięcej usług w ramach tego programu sprzedawanych jest obecnie w wojewódzkie Wielkopolskim. Rozpiętość wiekowa użytkowników wynosi od 18 do aż 99 lat, a największą grupę stanowią osoby między 31 a 50 rokiem życia (ponad połowa wszystkich korzystających). Klient z największą liczbą usług korzysta aż z 9 z nich i dzięki rabatom oszczędza miesięcznie 125 zł, co w skali roku daje 1500 zł.

grafika

Dwumilionowy klient SmartDomu zostanie nagrodzony nagrodami rzeczowymi oraz rocznym dostępem do pakietu usług. Pozostali klienci będą informowani przez najbliższy miesiąc o specjalnych prezentach i rabatach. Zaplanowano też wieczór w Centrum Nauki Kopernik, które będzie otwarte tylko dla klientów SmartDom: będą oni mogli bezpłatnie zwiedzić wystawę „Zmierz się”, galerię „Re;generacja” oraz „Strefę eksperymentowania”. W lutowe środy wysłane będą instrukcje, jak otrzymać w prezencie miesięczne kody dostępu do pakietów: IPLA Premium, IPLA Polsat Sport Premium, IPLA Sport, IPLA HBO. Wśród abonentów rozdanych zostanie też 650 biletów na mecze siatkarskiej Plus Ligi i Ligi Siatkówki Kobiet. Planowane są również specjalne zamknięte pokazy kinowe filmów.

grafika

Program SmartDom wystartował 18 lutego 2014 roku i od początku jego głównym hasłem było „Oszczędzanie przez dodawanie”. Program zaczynał od trzech podstawowych usług: telewizji, internetu i telefonu. Dzisiaj w pakietach znajduje się szerszy zakres produktów: telewizja satelitarna, kablowa w technologii IPTV i naziemna cyfrowa, internet mobilny i domowy LTE oraz Plus Światłowód, Plus Abonament, telefon stacjonarny, ubezpieczenia, prąd, gaz czy monitoring.

Rabaty to 10 zł/mies. na każdą dokupioną usługę - naliczane są przez cały okres trwania umowy (wyjątkiem są ubezpieczenie, gaz, prąd oraz monitoring). Każdą kolejną usługę można dokupić w dowolnym momencie. Osoby prowadzące własną działalność gospodarczą mają możliwości łączenia wybranych usług i w ramach Programu Smart Firma.

Ambasadorami reklamowymi SmartDomu od początku jego funkcjonowania są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Występują teraz też w najnowszej kampanii, która od 30 stycznia pojawiła się na ekranach telewizorów, w radio i na nośnikach zewnętrznych. Od pewnego czasu w reklamach SmartDomu występuje też Grzegorz Halama, a w nowej kampanii pojawia się również Antoni Królikowski.

 

Autorem kreacji jest agencja Scholz&Friends, za produkcję odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono studiu Xantus. Reżyserem spotu według scenariusza przygotowanego przez Michała Witka i Macieja Ładzińskiego jest Piotr Kumik. Najnowszą kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września ub.r. miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek