Opcja „gwarancja najniższej ceny” jest skierowana do klientów, którzy w czasie jej obowiązywania kupią w ramach SmartDomu wszystkie trzy usługi abonamentowe: telewizję satelitarną, internet mobilny i telefonię komórkową od Cyfrowego Polsatu i Plusa.
Jeżeli taki użytkownik znajdzie u innego operatora ofertę o porównywalnych parametrach (podobnej liczbie GB internetu, minut, SMS/MMS-ów i kanałów telewizyjnych) w niższej cenie niż w SmartDomu, Plus i Cyfrowy Polsat gwarantują obniżenie opłat do takiego poziomu przez kolejne 24 okresy rozliczeniowe.
Parametry porównywalnych usług nie powinny odbiegać więcej niż 10 proc. od tych dostępnych w ramach SmartDomu. Klient ma 60 dni od zakupu ostatniej z trzech usług i na zgłoszenie porównywalnej oferty - można to zrobić mailowo (na adres bok@plus.pl lub kontakt@cyfrowypolsat.pl), w serwisie plus.pl/zadaj-pytanie oraz poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta.

Na koniec marca br. z programu SmartDom korzystało 1,088 mln klientów, którzy mieli wykupionych łącznie 3,22 mln usług.
Nową promocję w SmartDomu będzie wspierać kampania reklamowa z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, promujących ten program od debiutu rynkowego.
Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji (kanały główne i tematyczne z oferty Polsatu, TVN i TVP), radiu, internecie oraz na outdoorze.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.











